tick tack tick tack jag älskar klockor


mitt rum är faktiskt helt svart och vitt (bilderna är oredigerade) men jag gillar det!
anledningen till att jag tog bilderna är för att idag handla vi ju, som jag sa innan.
var på IKEA i hbg och köpte klocka - första bilden och på något konstigt sätt har jag blivit helt kär i klockor! finna ju så många fina och olika modeller och mönster dom är ju så fina.
sen köpte vi ramar, jag håller på med en fotovägg faktiskt, varje gång jag åker till IKEA köper jag en ny ram hihi
på tredje bilden är det en massa saker till julklappsleken som vi ska ha efter jul - gjorde bilden jätte suddig så att fel personer inte ser den och leken blir tråkig hihihihii 
man köper massa paket och sen slår man tärningar och sånt
men det är ju inte jätte seriösa saker hahah 
nu sitter jag och kollar massa gamla bilder i min mysiga gråa tröja som jag köpte i torsdags
sen kanske jag hjälper till och bakar lite
men nu ska jag läsa en bok och fixa lite med bilderna
sune och klantpappan, den är bäst
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

haha lycka till du med

2008-12-23 @ 19:15:33
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: Julia

åå det är ju inte så farligt:D ska kolla om jag hittar några liknande på rean sen:D

2008-12-23 @ 21:28:51
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0