jag vill ha allting


en litenliten del av min garderob. jag tycker väl att den är helt okej. hehe
dåligt väder idag det regnar och blåser och jag sitter och huttrar och fryser. smsar med addo
annars har jag väldigt tråkigt. matteprovet idag tror jag gick ganska bra.
nu ska jag stänga min datorn för mina föräldrar tycker att vi ska ha en "myskväll" men det vill inte jag
aja, får vell se till och göra som dom vill.
bildläxan gjorde jag med elin igår, man skulle göra om sig och jag blev en indian. kanske slänger upp bilder här sen om dom blev bra. puss och godnatt på er kåmpisar och ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: roundball.blogg.se

Snygg skjorta =)

2008-10-29 @ 21:39:34
URL: http://roundball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0