känn ingen sorg för mig - helsingborg


bilder från dagen mysiga dag. fråga mig dock inte vad jag gör på bilderna! elin fråga om någon ville ta en fika med henne inne i helsingborg och det tackar man dock inte nej till! vi tog tåget in vig halv elva och gick där till halv tre ungefär då vi sen tog tåget hem igen. Fikade på espresso house, hur det nu stavas. elin drack te men det är jag inte mycket för så det blev cola till mig även varsen chokladbulle, mums! handlade hårklämmor, örhängen och en halsduk. man ser halsduken och klämman men inte örhängena, kan visa vid ett annat tillfälle. men nu ska jag gå och ta det lungt och äta sedan åka iväg till rögle. heja röööögglllee!
puss på er kåmpisar

Kommentarer
Postat av: cecilia

svar:

tack så mkt :)

2008-10-28 @ 10:24:26
URL: http://ohcecilia.blogg.se/
Postat av: amanda

mysig halsduk.

2008-10-28 @ 20:45:06
URL: http://amandabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0