tacksåmycket


konfa idag. Pratade om tack, ordet tack. att alla blir mycket gladare om man säger ett litet ord. tjja, varför inte? tack allihopa. tack till er som läser min blogg. ni betyder jätte mycket för mig även om ni inte tror mig. och tack till pappa som köpte världens finaste jacka till mig. du är b ä s t. och tack till mamma som alltid finns där, det för ju pappa också men. och tack till hela släkten och tack till alla vänner och att jag finns. ja, nu har jag sagt det. tack så jätte mycket allihopa.
ni är bäst, bäst, bäst.
nu ska olivia plugga sen ska hon kolla dh, duscha och sen sova. puss på er kåmpisar, och tack igen.

Kommentarer
Postat av: nathalie

TACK :D<3

2008-10-08 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0