babbel

hur kan man seriöst göra så mot en annan människa?
jag fattar varför jag alltid måste ta så sjukt mycket skit, vafan ingen papperskorg här inte!
har inte jag något liv eller är jag inte lika värdefull som alla andra? har jag inga känslor?
i grund och botten är jag för snäll, lär dig säga nej! (läxa till mig själv)
och jag klarar inte av att folk inte gillar mig, jag vill aldrig vara ovän med någon egentligen.
jag mår så sjukt dåligt, vänner växer inte på träd.
jag har otroligt svårt att lita på folk så dom som jag kallar vänner betyder mer än 1000% för mig men det verkar du inte förstå? och så tar du dem bästa ifrån mig istället..
jag är sämst, misslyckad och du har lärt mig inse att jag är det, tack för den, jag hatar inte dig ändå

Kommentarer
Postat av: ida-aa

du är bra som du är hjärtat<3

i love uu

2009-12-06 @ 22:59:17
URL: http://idajohanssonsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0