sometimes..

tänkte faktikst skriva ett inlägg idag för den som orkar läsa..
jag tänker väldigt mycket, ibland för mycket och det är inte alltid bra men på ibland är det. jag tänker på vad som är rätt och fel, vissa gånger vet man vissa inte. dom gångerna man vet var som är rätt är när det gäller lagar och sånt och dom gångerna det gäller fel är kanske kärlek? men aja, anyway. om man inte är nöjd med hur saker och ting är, är den enda personen som kan ändra på det en själv ellerhur? vem skulle annars göra det, är man inte nöjd får man ju göra något åt det helt enkelt. allting är inte alltid så lätt som man önskar att saker skulle vara.
och visst känns det som om man inte vill finnas vissa dagar? man vill bara försvinna medans vissa dagar är allting jätte lätt? det är egentligen konstigt att det är så och det borde inte få lov att vara så. när folk mår dåligt vill man bara hjälpa dom att må bättre och visa att man finns där. jag tror att man har igen det sen.
och en annan sak,  vad tror ni är bäst? att ha få vänner men som verkligen är bra, och då menar jag verkligen bra! eller att ha många vänner som kanske inte alltid finns där när man på riktigt behöver dom? det är sånna här frågor jag kan ligga och fundera över. när man är själv hemma och sitter vid datan eller när man är i skolan och lär sig något nytt och så får man frågor som ibland är svåra att få svar på. känder bara att jag behövde skriva något idag. att jag ville få ur mig lite sånt här hihi.

- annars då?
skola idag med, gick faktiskt ganska bra. fick reda på tyskan bara 2 fel ojojoj!
nu ikväll blir det konfa, skulle träffa nån munk..
efter konfan blir det att skriva en engelsk uppsats eller vad man ska kalla det.
skriver kanske mer sen, ni får ha det bra! puss

Kommentarer
Postat av: georgia

tacktack :)

2009-01-16 @ 20:46:24
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0