VÅR


idag var jag och min familj i skogen (igen!!)
jag fattar inte varför jag följer med för jag gillar inte skogen direkt hehe
men vi grillade korv och kastade frisbee och spelade fotboll, mina dolda talanger kom fram haha, nejdå men nästan.
jag och lillebror klarade att kasta frisbeen till varandra 12 gånger innan vi missade!
efter skogen har jag kollat på tv, dh
sen tränade jag på häslomagasinet och nu ska jag hoppa in i duschen
jag tror att jag slänger in ett till inlägg ikväll om jag hinner, måste plugga också
2 prov i veckan
kisses

Kommentarer
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Vad roligt, jag har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit skriva upp vilka som är med och information men håll utsikt i min blogg i morgon senast typ 8 så ska tävlingen vara i gång :) Hur blev designen då? :D Jag vill gärna ha en design :) Har en till blogg som jag ska annvända till någonting men vet inte vad. kanske skriva om mode eller nått annat roligt :D kram ta hand om dig :D

2009-03-29 @ 22:38:25
URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Vad roligt, jag har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit skriva upp vilka som är med och information men håll utsikt i min blogg i morgon senast typ 8 så ska tävlingen vara i gång :) Kram

2009-03-29 @ 22:39:28
URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Nu är tävlingen igång :) glöm inte att länka mitt inlägg och skriva ett inlägg om att ni är med och tävlar om veckans blogg :) så nu är det bara att ragga kunder :) Lycka till

2009-03-29 @ 23:54:56
URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0