¤¤¤

hej kåmpisar! (shiiiit, längesedan man använde det uttrycket ha ha)
jag har lov, jag har också väldigt tråkigt.
alla mina vänner är bortresta och dem som inte är det dissar he he he - ironiskt.
idag har jag bakat med min bror, han har blivit snäll?!
det är faktiskt sant och vi ska baka kanelbullar imorgon, vi har inte varit så jättebra vänner på sista tiden.
men nu så! och jag är glad, eller det är jag egentligen alltid faktiskt.
God egenskap enligt mig själv.
- Le mot världen så ler den tillbaka!
Och ni som har orkat läsa såhär långt, behöver inte läsa längre faktiskt, för jag behövde bara skriva av mig lite, den kursiva delen alltså...

jag blir så trött på att ni aldrig kan säga ja eller nej
varför alltid komma med otroligt dåliga ursäkter och prata innan ni tänker?
jag förstår inte varför ni vill såra, för det är väl det ni vill?
vet inte vad jag ska skriva eller vad jag ska säga för att jag så trött på allt
när man äntligen vågar säga vad man tycker får man skit för det också
hur folk bara orkar! och säga att man ska höra av sig men det sturntar man också i
nej, ni behöver inte bry er längre, för det har jag också slutat göra nu
eller nej, där ljög jag, jag kan inte sluta bry mig. jag ska försöka sluta bry mig

Men ni som läste ändå, jag är fortfarande glad. Ingenting stoppar mig, hehehe
- Det som inte dödar mig gör mig starkare.

Blev lite många ordspråk i detta inlägg och det var längesedan jag la såhär pass lång tid på att skriva ett inlägg. Men det känns otroligt bra faktiskt, tänk var några ord kan göra va...

Sen tack till mina vänner som finns, och alla ni andra goa människor som orkar lyssna på mitt babbel, godnatt!

Kommentarer
Postat av: mona

olivia, vi måste ses snart! miss u

<3

2009-10-28 @ 16:44:01
URL: http://monamellblom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Samma här :)

Allt bra idag då? :)

2009-10-29 @ 13:23:09
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0