yeah yeah


funderar på att skaffa en ny blogg när jag får min nya dator istället för att det är så sjuukt tråkigt att blogga på denna datorn som bara dör hela tiden. Dessutom tar det ungefär tio minuter att ladda upp en bild..
Så det blir en annan blogg sen som jag kan börja om i och känna ny inspiration! 
Under tiden bjuder jag på dessa bilder som är tagna igår när jag försökte ta en fin bild på mig själv men inte lyckades med en enda, haha. 
Aja, bättre lycka nästa gång. Det är svårt att fota sig själv måste jag säga, inte så roligt heller för den delen. Måste styra upp en plåtning snarast med Erika Brice! 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: erika

Jag är på!

2010-07-05 @ 10:10:45
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0