drömmar och funderingar

Okej, såhär ligger det till. Jag befinner mig i Spanien och därför är uppdateringen verkligen ur usel.. 
Men jag har fått chans att tänka rätt mycket då det inte finns mycket annat att fylla ut tiden med. 
Saker jag har kommit fram till: 
- Jag ska köpa en gul bil när jag blir stor BARA för att få se andra människor slå varandra. 
- Jag vill hem och räknar dagarna tills jag får lov att sätta mig i planet hem. 
- Tågpersonalen tror nog att vi människor är dumma i huvudet. Nästa Stockholm, och vi vill uppmärksamma avstigning på höger sida.. Ofta man inte hade vänt sig om, om dörrarna inte hade öppnats på vänster sida?! Dessutom, om man sitter bak och fram tror man ju att höger är vänster...
- Min bror trodde att han kunde dölja att han spillt på sitt tangentbord, men jag kom ihåg hur det känns att skriva på ett tangentbord som man har spillt på från i våras då jag och Johanna råkade ta isönder en dator genom att spilla fanta lemon över hela den. Fanta lemon är numera lika med djävulens dryck...!

Sen har jag även kommit fram till vad jag drömmer om: 
- Jag vill prata inför alla människor på ett plan, innan jag dör ska jag få lov att säga "and thank u for flying with Sterling.."
-Jag vill palla en citron!!!! Tänk att få leka tjuv och sno en citron från ett citronträd.. Har velat göra det i två år snart...

Hmm.. ja, jag förstår inte varför många av mina vänner kallar mig knasig? Men nu ska jag fortsätta göra ingenting.. Ha det bäst så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0