halloween


sista bilden blev det lite fel på men det gör inget.
mitt internet har inte fungerat innan så har inte kunnat skriva något. men sen har jag inte haft tid heller.
i fredags kom saga och elin hit och så hade vi mys och jag hade spökat ut vardagsrummet då.
sen gick vi ut också och senare kollade vi på mamma mia och dansade runder i vardagsrummet då, ha.
igår vaknade jag då upp med saga och elin, sjukt trötta var vi. låg kvar i sängen ett tag sen skulle saga dansa så vi sa hejdå till henne sen myste vi lite mera i sängen och sen gick elin till bussen också. jag städade lite och sen åkte jag, mamma och bror till hbg och bowlade. det gick inte jätte, jätte bra för mig. förlorade allting. sen hem och så blev det konfa och sedan duschen och sen mormor eftersom att morfar har fyllt år. 
jag gick hem tidigt och sov för jag mådde inte superbra, vilket jag inte gör idag heller. skulle egentligen på julmarknad med typ familjen idag men det gick ju inte heller, ont i hela kroppen typ. men jag fick en enorm polkagris klubba av mamma. hihi, sitter och smaskar på den nu. ska kolla på dh snart också. puss på er kåmpisar!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nawe ! Så söta ni var xD

2008-11-02 @ 16:00:29
URL: http://eljolilj.blogg.se/
Postat av: flashinglights

underbara bilder (L)

2008-11-02 @ 17:33:20
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag tycker att du kan skicka alla biilder (A) :D:D:D:D:D <3<3<3 ti maj, kan du nt skicka dom på majl så gör de ige om jag nt hinner va inne på msn ? <3<3<3

2008-11-02 @ 19:21:24
Postat av: andreas

Men hejsan, ville bara säga att jag är en av dom som brukar besöka din blogg dagligen. men det här var första gången som jag skrev till dig.

2009-05-28 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0