it's time to make a change


väldigt gammal bild, jag suger faktiskt på att ta nya. jag är sur på pappa för att jag inte får en systemkamera. - du fyller ju snart år olivia och det är snart jul också. men jotack, jag vet? hatar att fylla år och att det är jul i samma månad. men sen älskar jag snö och vinter så allting man älskar kommer liksom i december. aja, vilket meningslöst inlägg egentligen. ska plugga nu också faktiskt, pappa skulle komma hem från jobbet nu så han kan typ hjälpa mig. han ska bort sen och mamma är i Hollad men Addo har lovat att hjälpa mig så vi får se om han håller det han lovar. haha, tack. oj, jag känner för att skriva mer men vet inte vad jag ska skriva. skolan suger, skulle ha spanskprov idag men det blev inte så nejnej. blir nog det imorgon istället och det suger för då har vi svenskprov och tyskläxa också. spanska suger, nej, eller jo lite. detta blev jätte klöddigt. men jag lovar på hedersors att jag ska ta bilder och lägga in dom här så snart jag kan. puss på er kåmpisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0