¤

vilken är din favoritglass? magnum mayan mystica vart har du köpt tröjan på bilden? - den randiga alltså, från gina Hur gammal är du? jag är 14 år, blir 15 om några månader Vart kommer du ifrån? Skåne Varför började du blogga? min kompis saga gjorde det och så var vi inne i en period där vi ville bli kända och sedan dess har jag inte kunnat sluta. Läser du några bloggar dagligen, isf vilka? jag följer 33 bloggar på bloglovin varje dag + att jag läser några fler. Vilken är din favorit sysselsättning? fotografera måste jag säga och jag älskar att shoppa och att resa och att umgås med mina vänner och spela golf och... ja, listan är lång vad gör du om dagarna? jag går i skolan sedan pluggar jag, umgås med en söt vän och pluggar antar jag.Har du många syskon? jag har en lillebror Favorit film? hm, typ jag gillar komedier och arn och män som hatar kvinnor är också två favoriter. det är svårt att bara välja en. Favorit mat? kinamat eller wok vilka länder har du besökt? Spanien, Tyskland, Italien, Österrike, Norge, Finland, Danmark, Frankrike, England vilket är favorit landet? hm, det är många men tror att det är spanien och england faktiskt, frankrike är också ganska fint och österrike. Vad gör du helst en lördag? jag är gärna hemma och har en tjejkväll med mina bästisar eller sitter framför tvn med popcornskålen hehe Har du alltid gillat att fotografera? ja, faktiskt. eller när jag var lite var det roligast att filma men filmkamera heter det väl? Vad heter du?  jag heter olivia wiklund Lista de tio bloggar du gillar mest! det är många, ofta fotobloggar eller någon som har något speciellt, gillar även modebloggar. Går du i någon sport/aktivitet? jag spelar golf och tränar på hälsomagasinet, räknas det? Hur många bloggar prenumerar du på? 33 stycken favoritämne i skolan, och varför? svenska, so och bild tror jag för att jag är ganska duktig på det. när fyller du år? decmeber vad var det senaste du köpte? en blommig klänning på gina tricot. favoritserie? desperate houswifes! har du ngn pojkvän? nej, inte för tillfället. hur många besökare har du per dag? jag vet faktiskt inte, så länge jag tycker att det är kul att skriva så är det kul om folk tittar in och lämnar en kommentar. hur många bloggar läser du varje dag? vilka? det är olika varje dag och antalet varierar också. Sommar eller vinter, varför? vinter, för jag har allegi och kan inte vara ute så mycket på sommaren och för att jag fyller år på vintern och älskar snö Vad är ditt besöksrekord? ingen aning Vad tycker du om Kenza/Kissie/Blondinbella? kenza och kissies bloggar läser jag inte men blondinbella tycker jag verkar vara en smart tjej med en bra inställning så ja, helt okej blogg Vilken är din favorit affär? mq, gina tricot, hm, monki och zara Favorit plagg? randiga tröjor! Favorit godis? marabou choklad! Vad är det bästa med att blogga? att få dela med sig av sina bilder och upplevelser och få fina kommentarer från er, dom värmer! Vad har du för kamera? canon 450d Favorit motiv att fota? naturen, blommor framförallt och vintersaker även människor. varför håller du för ditt ansikte på bilden? haha, kände för det.  om du använder bloglovin, hur många bloggar följer du? 33 st. favoritlåt just nu? per gessle låtar!

hoppas ni är nöjda med svaren, återkommer imorgon med bilder
nu ska jag duscha sen sova, kramkalas

Kommentarer
Postat av: Evelina

bra svar :D

kram

2009-04-30 @ 17:24:12
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv; Hihi, okej det får jag göra!

Kram

2009-04-30 @ 18:04:41
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: maja

härligt med lite svar! :)

2009-04-30 @ 18:05:25
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: emma

god morgon :D

2009-05-01 @ 08:26:40
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Olessia

nice :D

2009-05-01 @ 10:36:36
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Bra svar! :D

2009-05-01 @ 12:03:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A ♥

Vad kul!



Ha en fin fredag

2009-05-01 @ 12:27:46
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0