snoriga armar och randiga kinder

ohno, jag förljde inte med till tranås utan det blev ändrade planer.
min bror åkte istället och jag stannade hemma och jobbar, därav brist på bilder.
men jag tänkte ta med kameran imorgon?! det skulle vara kul, får se då.
och jag känner att jag har många ideer men inte får igenom dom, utan dom stannar i huvudet.
måste ta tag i något och göra det snart!
det lät kanske konstigt, haha. jag är så trött att jag snart ramlar av stolen så jag pratar nog mest i nattmössan just nu
jag ska snart gå och duscha i alla fall och sen väntar sängen, kramkalaaaaaas


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) fina bilder du tar! Fin blogg har du oxå :) kram

2009-08-07 @ 11:18:21
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0