icecold


åh vad jag har varit dålig på att uppdatera
jag kan berätta för er att i tisdags fick jag värsta migränen och gick hem från skolan
sov hela kvällen nästan, vaknade vid 9 och åt lite sen sov jag igen
skulle egentligen göra ett matte prov på onsdagen men hade inte pluggat så jag gjorde inte det
fick göra provet idag istället, eller ja, en del av det
sen imorogon har jag då soprov, andra delen av matteprovet och en engelskdiagnos
har pluggat hela veckan känns det som och är riktigt trött nu
tänkte att jag skulle vara duktigt och fotografera lite till helgen
min högsta önskan just nu är att klara proven, sen shoppa och sen lära mig photoshop
fick det i julas men förstår ingenting haha
nu vet ni läget iaf, ska titta lite på matten nu sen duscha och sen sova
kisses, sleep tight

Kommentarer
Postat av: linda



grymt snygga bilder du tar! kul och kolla in dem ;)

2009-02-27 @ 22:33:06
URL: http://lindt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Fina bilder:)

2009-03-15 @ 15:14:54
URL: http://mimmislife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0