det visste ni inte om mig


- jag var förälskad i programmet "tillbaka till vintergatan" när jag var liten, och var förbannad över att dem inte finns på dvd. idag såg jag att de finns på svt.se/play och är överlycklig nu!! jag älskar vintergatan, hehehe
- jag tänker för mycket
- ikväll har jag varit ensam med min familj, och varit otroligt osocial
- imorgon ska jag titta på gymnasieskolor och så blir det nog shopping
- jag älskar att shoppa! (eller okej, det visste ni)
- ellen tycker jag att sover lite ha ha ha
nu ska jag fortsätta titta på vintergatan! sen ska jag sova...

för er som inte ska sova - where is the love med black eyed peas kan underhålla er, för den låten är b r a!
nattinatti..


Kommentarer
Postat av: alice

fina bilder du tar hjärtat, :)<3

2009-11-22 @ 22:19:52
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0