day after


Vi körde på myskväll igår jag och bästa vän. Låg och tittade på två filmer, pratade och käkade popcorn. Eller, de flesta popcornen låg kvar i skålen dagen efter så vi gick och åt hela morgonen. Salta popcorn blev det till frukost och då menar jag verkligen salta. Jag undar hur mycket salt johanna lagt på cornen. Haha, men det gick ändå kan jag tala om. Synd om mig då varje gång jag stoppade in ett popcorn i munnen skulle jag prata eller gå omkring och satte det då i halsen. Gick runt om hostade hela morgonen, hahaha.
Jag hann även med att träffa johannas pojkvän idag, jag var rätt blyg får jag erkänna. Sen hann vi också fota lite, herrejisses vad kallt! Blev inte så många bilder, men vissa kommer upp redan ikväll. Annars har ni något att se fram emot de kommande dagarna... Och s66 på söndag, veckans tema är rätt roligt, eller skulle kunna vara men jag vet verkligen inte vad jag ska fota. Aja, det löser sig får vi hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0