österrike - i backen!


1 - första bilden, första dagen, första åket (ja, ni fattar)
2 - utsikt och jag då heh
3 - hoch halm, glömmer inte bartendern! han gillade inte IKEA, hur kan man INTE gilla ikea?!?!? och sen var det igång, hahaha
4 - gooooo atomic skidor
Veckan var verkligen underbar, fylld med skratt.
synd att vädret var sämre och backarna och dit och hemresan och hotellet och maten......
förresten så har jag glömt att visa er min nya kamera så det gör jag nu!
denna skönheten på bilden ovan, fast min är i guld.
jag älskar den, helt underbar!
passar perfekt så system kameran är för stor att ta med vissa gånger, helt perfekt.
Nu ska jag titta på greys anatomy. Beställde hem en box från cdon för att kunna titta på den i bilden på vägen hem och ner, tror ni den kom i tid? så klart inte när det gäller mig... men nu har jag något att göra på kvällarna istället, haha!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: mmm så tycker jag nog med:)

2010-01-16 @ 09:50:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0