Spain

Funderade på hur många bilder jag ska lägga upp, när och i vilken ordning dom ska komma.
- Jag kom fram till att jag lägger in några här och några där. Tror att det blir bäst helt enkelt.
Så därför bestämde jag mig för att lägga upp några bilder från igår när vi besökte ett vattenfall som ligger lite utanför Benidorm.

Ljuset var verkligen helt perfekt där uppe och jag hade ingen jag kunde fota + att minneskortet blev fullt så nu kan jag inte fota mer... Förbannad? Yeah.. Men som tur är har jag den lilla kameran också med mig som de andra bilder härifrån är tagna med.
Ikväll ska vi fira midsommar här nere på vårt egna lilla sätt, hoppas på en mysig kväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0