tjenaaa


Desto längre tid som går desto mer hinner jag fundera. Idag har jag funderat över Volleyboll! Jag, min bror och mina kusiner spelade volleyboll i poolen. (Jag var sämst och alla påminde mig om att jag var riktigt dålig hela tiden..) Men gud vad häftigt det hade varit om man hade byggt världens största pool och så hade publiken som kollat på när man spelade suttit i vattnet. Vilken stämning det hade blivit och alla hade kunnat simma omkring och vara riktigt insatta i vad som händer. Hehe, ja.. Jag gillar hur jag tänker ibland..
Annars är livet lite bättre, legat på stranden hela dagen och solat. Badade en gång men det var sjuuuukt kallt i vattnet så det fick bli bad i poolen senare istället. Jag saknar fortfarande mitt hjärta väldigt mycket men jag får träffa honom när jag kommer hem. Kan inte göra mycket åt situationen har jag kommit fram till. Men nu ska jag nog avrunda här, alla orkar väl inte läsa mina funderingar. Ska snart förflytta asset till soffa och parkera det där resten av kvällen. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0