details


Bilder: jag 
copyright!
Hann inte skriva något igår. Blev en väldig spontan tripp till malmö men väldigt uppskattad!
Satt i skolan och påpekade att jag ville shoppa i helgen, helt plötsligt kommer Sara och säger att hon också vill shoppa. När jag sedan var på väg hem fick jag ett sms av henne om jag kunde idag och självfallet kunde jag det. Så jag praktiskt taget sprang hem, haha. In och gjorde en macka snabbt som tusan, hade fem minuter på mig att få med mig allt sen sprang jag till bussen. När jag kommit halvvägs kom jag på att jag glömt en tröja hemma som jag skulle byta så jag sprang tillbaka, hämtade tröjan och sprang iväg igen. När jag väl kommer till busshållsplatsen så kommer bussen inte förrens tio minuter senare. Äh, vet inte riktigt om man ska kalla det tur eller otur... 

Men jag hade en väldigt trevlig dag i malmö och på
zara med sara. Höhö, som jag skrattade när jag kom på det, sara på zara. Och sen i provrummet fick sara inte av sig tröjan så vi stod och drog av den, då skrattade jag ännu mer. Ja, min humor är ju bäst. 

Men jag fick iaf med mig denna super snygga väska hem från gina tricot kommer den. Jag bara älskar den, ska ha med den i spanien om 4 veckor, kommer passa riktigt bra. Till ett par jeansshorts och ett linne eller en klänning. Sen fick jag även med mig nya underkläder och två linnen hem. 
Ett vitt och ett ljusblått linne blev det, ni får se dom i helhet när dom sitter på senare. 
Hoppas ni hade en lika fin fredag som jag! 
Anledningen till att jag inte uppdaterade sen på kvällen heller var för att vi hade gäster. 
Aja, ni överlever.. men det är precis!
later skater!



Kommentarer
Postat av: Sara

snygg väska! :) vårig!



tack så mkt :)

2010-03-07 @ 10:15:47
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Jättefin väska, gillar verkligena andra och tredje bilden:) Din header är väldigt fin den också!

2010-03-07 @ 14:45:17
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: alice

mums på väskan!

2010-03-07 @ 16:41:07
URL: http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0