att göra en reflexskärm

Det var någon som ville se hur man gör en egen reflexskärm så jag tänkte visa lite snabbt. Ber om ursäkt för otroligt dåliga bildern men jag tog dem nyss och det är mörkt i mitt rum men dem duger väl.
Jag lärde mig hur man gör från en annan tjej som ni hittar HÄR

1. Börja med att ta fram en sax och en bit kartong eller hårdare papper. (Jag hittade en kartong från stadium som man kan slå in julklappar i) Klipp ut storleken på hur stor skärm du behöver.
2. skrynkla ihop foliepapper men inte för mycket så att det går isönder. Ta så mycket som du behöver för att täcka hela pappret.
3. Tejpa fast folien runt om så att den stannar kvar, går även bra att limma. Sedan KLAR!
Resultat hittar ni ett inlägg ner.
I julklapp får jag en riktig av mormor vet jag så då åker denna i soptunnan men den funkar bättre än inget tills dess.


Kommentarer
Postat av: DIANA

hejhej, fin blogg!

kolla in min blogg och svara på dagens fråga!

kram<3

2009-12-19 @ 22:03:15
URL: http://mizzdii.blogg.se/
Postat av: DIANA

tack för att du röstade!

2009-12-19 @ 22:45:43
URL: http://mizzdii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0