julklappar


lovade ju att jag skulle berätta vad jag fick i julklapp, tänkte ju ta bilder och vara lite piffig och fixa lite sådant men det blev ändrade planer där.
I alla fall berättar jag nu...
- en blixt från canon (eftersom jag tappade min förra i ett stengolv = puff, sönder..) men det jag skulle komma till var att jag bytade den mot en likadan som jag hade tidigare = sigma, se bilden ovan.
- pengar
- odd molly strumpor
- reflexskärm
- halsduk, vantar
- godis
Och för pengarna som jag fick köpte jag en ny kamera, en samsung st550, med dubbla skärmar ni vet, i guld. Otroligt nöjd med det inöpet är jag! Sen ska jag även köpa en fjärrutlösare (min bror skulle ge mig det men den var slut överallt så fick pengar till den).
Var inte nöjd tidigare men nu är jag, haha. Hade ni en bra jul?
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0