I can be who I wanna be


1. jag måste göra bokredovisning snart?! vad ska man läsa, jag blir uttråkad..
2. eye of the tiger, hihihi nej men nästan?

skola och plugg hela kvällen
suttit och lyssnat på melodifestivalslåtarna också på youtube, sarahs låt har så fin text tycker jag
konfa efter skolan idag också, tråååkigt. gick igenom hur vi skulle göra på en gudstjänst som jag inte ens ska vara med på..
jag har iaf använt kamerastativet till bilderna, I love it!
läste på ellens blogg att hon kollat på klänningar till konfirmationen ikväll, ska nog också börja göra det snart så man hittar någon fin
ha en fortsatt bra kväll sötnosar
goodnight don't let the bedbugs bite

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

men det är ju roligt att läsa! hihi

2009-03-12 @ 18:21:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: amn

älskar stieg larsson böckerna så jävla bra. ursäkta ordvalet. älskar kriminalare överhuvudtaget gör du också det? (:



vilka är dina favorit böcker behöver boktips ska skriva en bokrecension i skolan i need help! (:

2009-03-17 @ 19:27:30
Postat av: amanda

ja det var då jag som kommenterade ovan det gick lite för snabbt.

2009-03-17 @ 19:27:54
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0