first and alright


under tiden ellen gjorde vid sig, innan jag fotade henne tog jag några bilder på sara som också var där. Inget jätte seriöst men tänkte lägga upp bilderna ändå. Skillnad på bilderna om man använder reflexskärmen och inte.
hm, vad tänkte jag mer skriva? hade ju funderat på att skriva ett lång inlägg idag, haha. men det kommer kanske senare om jag får lust. man måste känna inspiration för att det ska bli något bra av det. eller, så är det för mig i alla fall. Sen tänkte jag visa ett par andra bilder, behind the scen kan vi kalla dom, haha. Flippade lite med reflexskärmen och kamran var ju framme, två av bilderna är smygfotade. men det var alltså sara som var min reflexskärmshållare, världens bästa blev hon utsedd till. har ju bara haft henne än så länge...

spårade ut en aning på slutet haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0