snow


bilder tagna med nathalies mobiltelefon
idag har jag träffat ellen, sen ellen och nathalie och sen ellen igen
riktigt trevlig om jag får säga det själv!
det blev en massa lek i snön, vi gjorde en big mac med glasyr haha
ellens pappa fick komma ut och fota oss sen, snällt av han tycker jag
men jag har haft en riktigt rolig dag iaf, och så fick vi muffins av min bror det var ju riktigt snällt
ellen blev super glad och då blir jag glad, så snäll man är
sen nu på kvällen har jag lekt psyklog...
skönt att prata av sig.
känner att detta inlägget blev lite flummigt, men så är det när man sitter uppe mitt i natten hoho
sen har jag även lyckats sätta mig på telefonen och ringt folk jag inte borde ringa men mer om det en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Ellen

En mycket trevlig dag med goda kakor (a)

Sätta sig på telefonen ska man aldrig göra, inte sätta på den heller för den delen men den du ringde till hörde ändå bara mig ;)

och jag ÄLSKAR bigmac med glasyr (L)

2010-02-23 @ 16:02:42
URL: http://ellenliljekvist.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag diggar psykolog olivia! (l)

2010-02-23 @ 17:06:27
URL: http://ellenliljekvist.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha, inget slår vår snölek och gud som räddade oss... ;)

2010-02-23 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0